Välkommen att titta på mina foton

Jag blir extra glad om du skriver en kommentar!

torsdag 21 januari 2010

Torsdagsfoto- Tittar ner på något


Funderade en del på vad jag skulle ta för bild. Hade först tänkt ta en bild från fönstret på övervåningen ner på ett snötäckt klädsträck och kattspår under. Det var bara det att det är svårt när man går hemifrån medan det fortfarande är mörkt och när man väl kommer hem är det fortfarande mörkt! Så det blev en arkivbild från förra sportlovet ifrån skidbacken när jag tittar ner på sonen som åker i puckelpisten.
Här kan ni se fler bidrag till torsdagfoto.

3 kommentarer:

  1. Alltid velat lära mig åka skidor... blir pulka för min del :-)

    SvaraRadera
  2. Puckelpist - det känns i knäna, det!

    SvaraRadera
  3. Härlig vinterbild!
    Trevlig helg!

    SvaraRadera